fin vinterdag + lite annat

Orkade aldrig lägga upp bilderna från vår lilla utflykt igår, så dom kommer nu ist. Först var tanken att vi skulle åka till arabybadet för att grilla och åka skrillor, men när jennie och johan ringde och sa att det var upplogat typ 3x3 meter, så kände vi att det va liite väl litet att åka på. Därför blev grillningen i stan istället, närmare bestämt på kampaängen, och åkninen förlades än en gång till vår kära "sjön" :) Men toppen blev det hursomhelst!


Nästa utflykt tycker jag ska bli en favorit i repris, med pimpelfiske på furen i strålande sol :) Sugen nån?

Idag har jag för övrigt varit ner till malmö med chifen, för att gå igenom striddes.se. Nu känns det rätt bra igen, och jag hoppas att jag kan jobba med hemsidan och annat informationsmaterial ännu mer än jag gör.. inte minst för att det verkligen behövs för att få klart allt!

Fick även träffa cheferna på huvudkontoret samt några andra jag aldrig träffat, vilket alltid är trevligt. Framförallt så att man får ett ansikte på dom man pratar med ibland :) En annan positiv överraskning var nyss när ja kom ner i tvättstugan och det stod en sprillans ny maskin där. Helt wunderbar! Men mest fantastiskt är nog att man ens blir sjukt glad för en sån sak, hahah. Jaja, tvättandet fortskrider.. så vi ses när vi ses :)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0