periodarn

Har som börjat ana ett mönster här... och det är att jag är periodare i i stort sett det mesta jag gör. Jag äter tex gröt till frulle i typ en månad, för att sen köra fil & flingor nån månad, och när ja är less det blire mackor & oboy. Likaså med träning. Perioder, perioder, perioder. Ingalunda är det me bloggen. Kan tycka det är skitkul ett tag när jag både hinner och orkar skriva under en viss period, för att det senare ska bli en torka som kan liknas med saharas nederbörd. Obefintlig.

Här kommer hursomhelst ett livstecken, och det blir i form av lite fina bilder från pimpelfisket i helgen. Nåja, ska väl inte försöka få det att låta som att jag va värsta pimpeltorsken. Vi åkte ut till sjöanäs på furen i lördags för att pimpla lite me mikis & chrillan, men jag tittade väl mest på och kastade pinne me ronja. Ryckte litegrann i pimpelspöt samt råkade trassla ihop ett av dom... och där slutade min pimpling. Njöt av solen gjorde jag desto mer :)


puss ♥

Kommentarer
Postat av: barro

Åh jag är preciiis likadan, iaf när det gäller frukost-perioder :) Så även om du inte skriver varje dag är det alltid lika kul när du väl gör det! :) Vi ses på lördag. Pusss

2009-02-18 @ 09:33:32
Postat av: Elvan♥

Det är lurre, barré ta tjockisbildewa på mah, ah barré gör't ;)! Haha! Fy fan, va fint det var! Utsökt och det gjorde inget att vi inte fick speciellt mycket firre, atmosfären var min fångst! Puss und kram

2009-02-18 @ 11:16:51
URL: http://annamika.blogg.se/
Postat av: Elus

Härligt härligt =)

Jag hade också slutat om det trasslat sig för mig..haha. Puss

2009-02-18 @ 11:35:27
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: sis

åhh vilken fin dag, jag längtar tills vi får såna dagar. solen börjar titta fram nu men med -20 äre int så kul å firra el åka pulka eller ens gå å ta in tidningen... nä du brås inte på farsan iaf, ingen storfirrare precis :D tihi. pus pus

2009-02-19 @ 15:05:54
Postat av: Elvan!

mjaa... älskar var väl att ta i men det är fan roligt att titta på dem :) ses imorron, det ska bli woligt!!! när börjar DH förresten? puss und kram

2009-02-20 @ 09:11:32
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0