stolt mamma!

Igår var vi på BVC för Lillis andra läkarundersökning. Den första gjordes på BB när hon bara var nån dag gammal, och den andra gjordes alltså igår då hon var 1,5 månad. Och allt var verkligen toppen... Växer som hon ska, ser och hör som hon ska osv! Femkilosgränsen är även den passerad. Numera väger hon in på 5050 gram och är 59,5 cm lång :)

Idag har vi inte gjort mycket. Sovit till nio, myst och ätit frukost och sen gick vi till ICA och hämtade ut ett paket som min kära syster hade skickat! I paketet fanns två julklappar till Lilli, ett vackert julkort och en julklapp till mig. Kunde såklart inte låta bli att öppna det som var till mig, eftersom jag misstänkte vad det var, hihi. Och så som jag trodde, så var det: Superfina scrappade foton som ska sättas in i albumet "Världens bästa...", som jag fick av henne i 27års-present. Dessa tillhör alltså fortsättningen "...mamma", vilket gör albumet fullbordat :)



Är otroligt tacksam att jag har en så snäll syster, som kan göra foton på min söta och fina dotter lite mer speciella! Den 10:e januari kommer hon och Olle ner och träffar Lilli för första gången.. så nu längtar vi :)

Kommentarer
Postat av: sis

Men...eller jag är inte förvånad för jag visste att du inte skulle kunna hålla dej!! tihi Hoppas att du blev nöjd över dom, ändrade lite kort men dom passade in bättre! Hade superbra, pus pus

2010-12-19 @ 20:53:55
Postat av: Elus

Super fina bilder. Sånt album vill jag också ha :) Skönt att Lilli växer som hon ska och att allt annat också är bra! Är du hemma på onsdag? Tänkte om jag kunde titta förbi en sväng på em då?! Puss & kram

2010-12-20 @ 11:43:33
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: z

sis: Gjorde inget alls.. det blev jättebra :)



elin: vad jag vet än så länge, så är jag det.. bara att höra av dig så får vi se :)



puss & kram

2010-12-20 @ 14:52:39
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0