världens bästa...

Presenten jag fick av min söta lillasyrra, tycker jag förtjänar en helt egen plats här i bloggen. Arbetet hon har lagt ner och hur resultatet blev rörde mig till tårar när jag öppnade det igår morse. Det var så vackert!




Sen var det en avslutande sida där det stod Mamma... som jag förhoppningsvis kommer att fylla på med själv nån dag :-) Men visst är den fin? Tror nästan att jag får börja scrapbooka själv, för jag har alltid älskat att klippa & klistra, bara att numera känns det inte som att jag har tid. Som syrran ganska uppenbart har, hihi ;-) Nåväl, mycket glad och rörd över detta fotoalbum!

Tack milou ♥

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men gud vad fint!! Och grattis! Har totalt missat fast jag borde komma ihåg med tanke på er fest för ett år sedan...



Bilder kommer, finns en hel del... haha! Kramar

2009-08-31 @ 14:21:53
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0