lucka nr. 2


Då var det alltså andra december. Har varit ledig idag och måste säga att jag är väldigt nöjd me dagen hittils. Började me en skön sovmorron och sen promme runt sjön me ankan. Var tillbaks runt halv tio och åt "frukost" (kaffe & saffransbullar, hihi) och sen tog ja en cykeltur me min kära sambo. Hade tänkt tvätta men det fanns inga tider förrän ikväll, så det fick passa lika bra. Efter cykeltur i det fina vädret myste vi på lite här, innan det va dags för lunch. Sen runt halv två cyklade ja ner till stan för ännu en tur me ankan :) Denna gång vare julklappar och ego-grejer som skulle avhandlas. Lyckades ändå hyfsat tycker jag... hitta lite småkrafs till syrran, skjorta + t-shirt till mig, samt några prylar till hemmet :) I skrivande stund har jag lax i ugnen som ska avnjutas - själv dock - och sen tänkte ja som sagt tvätta. Samt färga håret igen.. blev mindre nöjd me färgningen i måndags nämligen!

En annan skojig grej som hände idag, va att jag träffade en gammal jobbarkompis inne på teknikmagasinet också. Gick precis förbi och skymtade vad jag trodde va Alfons, men det va det inte.. utan Anders från Statoil. I Pite :)
Han va ju från växjö men hade flyttat upp till pite eftersom hans tjej Ida va därifrån. Men nu hade ha tycligen flyttat ner hit igen för tre veckor sen! Sånt är ju bara så roligt.. när man ser nån som är bekant, men som inte riktigt passar in i omständigheterna :)

Nåväl, välkommen tillbaks Andess!

Ha de fint :)

Kommentarer
Postat av: Mika

Babe, hade du alltså färgat håret i tisdags (OBS! Retorisk fråga). FAN FAN FAN, jag ser ju FAN aldrig sånt. Jag är fan blinn asså!

Puss

2009-12-04 @ 09:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0