it's ma birthday

Helgen måste jag säga har varit helt outstanding. Jobbade igår till ett och efter det körde jag en storstädning inför väntande kalas. Slängde ihop en mycket uppskattad anrättning, som min bror bjussade på när vi va i pite senast. Tänkte också passa på att nämna att han är singel - och snygg, såklart :-) Varsego broder! Anrättningen, som jag har valt att kalla "kräftstjärtar med salsa & cream cheese" gick verkligen hem hos en, ehum.. viss fröken vid namn mjukis, och ser ut som nedan. Efterföljande bild är en direkt marknadsföring av min snygga singelbror då ;-)


Runt halv sju dök fröknarna Elfström samt Torstensson upp, och kort där efter anlände Petersson och Lidén, med den bästa presenten ever! Dom rara fröknarna hade nämligen gått ihop och köpt skorna jag-bara-måste-ha till mig, och dom satt perfekt. Och inte va dom fula heller :-) Under kvällen stänkte vi hursomhelst lite drinkar, nåra öl samt en hiskelig mängd geishachoklad! Runt elva drog vi oss ner till Lagerlunden för en drink på stan, och klockan ett var fröken Claeson sjukt trött och längtade hem, så det var bara att kalla på sambon som fick komma å möta mig :-)

Här är my precious shoes, som jag fick av Jennie, Mjukis, Sofi, Elin, Camilla, Annica och Barro. Samt några kort från kvällen! Fatmans pose får respresentera mig och hur jag mådde när jag kom hem ;-)


Imorse blev jag väckt av älsklingen som kom me paket och en välbehövlig c-vitaminkur i form av fruktsallad. Och det va såå fina presenter. Fick min hudlotion från Bioterm, en ny necessär och läppbalsam av johan. Sen fick jag en symaskin från hans mormor & morfar, samt det finaste fotoalbumet jag sett av min underbara schvester milou!


Och i eftermiddag har vi dragit en bakisfika↑här hemma med dom som inte kunde va me igår :-) Så tusen tack alla fina vänner, underbara familjer och annat löst folk som har grattat.. jag älskar er ♥

Nu ska jag inta horisontellt läge och vänta på arbetarn som kommer om nån halvtimme!
puss & kram

Kommentarer
Postat av: barret

Haha, somnade kissen sittandes? O guuud sicken smickrande bild på moi :) Tack för både lördag & söndag! Puss

2009-08-30 @ 21:45:03
URL: http://g0ldfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0