shoe♥me

Efter en helmysig dag på sjön med johan och hans farbror - och såklart otaliga abborrar senare - blev det en sväng på stan i hopp om lika stor klädlycka. Hittade inte så jättemycket (läs två saker), men vad kan man förvänta sig när jag bara hann me halva stan, hihi. Hittade däremot, och naturligtvis jättefort, nya skor på eurosko som jag bara måste ha. Får kanske kolla igenom finanserna först. Eller kanske önska mig dom i present? Fyller ju faktiskt år snart :-) Här är iaf skapelserna:

De vackra tingesterna, min konst och drog!


De med rosetten fanns även i lila, och det är dom jag vill ha! Är dom inte vackra, så säg :-)

Blev för övrigt trackad av en idiot till försäljare idag igen. Jag.hatar.telenorförsäljare. Dom är så fruktansvärt jobbiga, när  de lismande kräken försöker flirta sig fram i början, för att sen helt dissa mig när jag inte vill tjäna "NIO" spänn på att ta ett förbannat abbonemang. Jag har RÅÅÅD att betala FEMTIONIO ÖRE för ett jävla sms! Såå, tack.. nu har jag fått avreagera mig igen! Blir upprörd bara ja tänker på dom :-)

Förresten.. opinionsundersökning:

Födelsedagsfest lördagen den 29e augusti, eller födelsedagsfika söndag den 30e??
Vad känner ni för?

Puss så länge ♥


Kommentarer
Postat av: barret

Eftersom jag jobbar lördagen röstar jag för det senare alternativet :)

2009-08-20 @ 22:14:56
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: sis

jag vill oxå va me på fest :D och söndagsfika!!! Eftersom att man för det mesta alltid köper svart så skulle ju ett par lila pjucks sitta fint i din garderob :D ja har då redan fixat en present, inte öppna förrän den 30:de!! pus pus

2009-08-21 @ 13:26:29
Postat av: zandra

sis: du får jättegärna komma!.. och nej jag ska inte öppna innan :)



barret: då säger vi så :)

2009-08-21 @ 19:07:45
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Elus

Jag har skrivit i asbook så läs där va jag vill..hihii! lila är fin fint! Puss

2009-08-21 @ 21:22:46
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: anna

Skon till höger var sjukt snygg!

2009-08-22 @ 13:04:06
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: pappsen

lila skulle passa dej.Och jaa.... du fyller ju snart,ska inte glömma det.kraaam.

2009-08-24 @ 14:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0