Kallelse

Happ.. då var det dags igen. Trodde jag hade gjort nåt hemskt när jag såg kuvertet från växjö tingsrätt, typ kört för fort å tappat körkortet el nåt.. men riktigt så hemskt vare inte.
Ska bara vittna i tingsrätten för det som hände 12 december då jag såg den där killen smasha sönder rutorna och bryta sig in i Bäckaslövsskolan. Tack å lov blir förhöret/vittnesmålet över telefon denna gång, vilket känns skönt eftersom killen inte vet vem jag är.

Undra om dom her på högtalaren förresten...? Då hör han ju min röst å att jag är från norrland å kanske hittar mig på grund av det å plockar mig senare....hm. Tricky.

Jaja, det blir nog bra det också... Förhöret är iaf på fredag kl 15.30, så då får ni hålla tassarna borta från era telefoner, eftersom jag tydligen måste va anträffbar :)

Hörs å ses
Pussar



Kommentarer
Postat av: Mjukis

babe, vi cuttar han om han jiddrar eyy! holla & besos :D

2008-01-15 @ 17:38:44
URL: http://annamika.blogg.se
Postat av: pappsen

de e bra att dustår för de du såg,ge dom jävlarna bara,annars får ja väl skicka forsman på dom/kram

2008-01-15 @ 19:57:16
Postat av: z

haha.. jo forsman kan ju va skrämmande :)
va tydligen misshandel å annan skit också på den killen så de är nog bra att det tas över telefon!!

kram banan

2008-01-15 @ 20:15:27
Postat av: Elusen

shit asså..det kommer gå bra. Men att sitta som vittne är ju aldrig kul. lovar att inte ringa då..hehe =) Puss

2008-01-15 @ 20:37:01
URL: http://elus.blogg.se
Postat av: barret

är med på mikis grejj där, jiddrar dom med zed, jiddrar dom fan med hela stan asså! :)

2008-01-16 @ 08:53:10
Postat av: z

haha... aa man tackar för stödet! Hoppas att det inte behövs :)

2008-01-16 @ 10:48:18
Postat av: Niki

hej såg ditt inlägg om Denis Radovic har varit tillsammans med honom är det något du undrar över får du gärna maila mig...
Hälsningar

2008-04-03 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0