festfin.

Gjorde ett tappert försök igår på stan. Tänkte hitta nåt att ha på mig ikväll då vi ska på fest hos Alfons, men tyvärr gick jag bet. Känner mig smal(are) och tycker att jag ser smalare ut, men ändå kan jag inte ha några kläder. Är alltid väldigt optimistisk när jag plockar fram nåt, och börjar med typ storlek Small. Ungefär när plagget kommit halvvägs över bröstkorgen inser jag att jag förmodligen inte kommer att ta mig ur. Uppgivet går man och hämtar storlek Large istället. Och den sitter inte heller bra. Slutligen provar man Medium med samma resultat.

Så var det med den saken. Jag nöjer mig med mina gamla trasor och går på fest ändå.
Skål!

Kommentarer
Postat av: Karro

Åh du var så fin, ni är fina hela familjen.. Fast sötast var nog lillis ugglestrumps ;)

2011-01-09 @ 13:54:56
Postat av: z

tack söta! Jo dom är riktigt söta, har t.om köpt ett par i större storlek för att dom är så fina :)

2011-01-09 @ 21:01:03
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0