ordning ur kaos...

Nu kan vi i stort sett anse lillrummet färdigt, och med det tänkte jag bjussa på några bilder! Med en lätt touch av IKEA, kombinerat med Mio, egensnickrat och lite gammalt, tycker jag nästan mest om det här rummet nu :) Är också oändligt nöjd med den vackra furubyrån vi hittade på blocket, istället för att behöva köpa en IKEA-byrå. Lite vit målarfärg (och en massa ryggont) och den blev i stort sett som ny... fast gammal :)

Har tyvärr inga "före-bilder" på rummet, men jag kan säga att det var kalt, helt vitt, med en säng och i stort sett inget mer där. Med andra ord en avstjälpningsplats som man helst inte ville se...

Ett under-arbetets-gång kort:

Och såhär blev det:

Är även glad att vi gick igenom sparlådorna i källarn, vilket faktiskt resulterade i en massa gamla barnböcker från en själv, samt en tavla på min älskade gosenalle Mulle, som mamma målade till mig när jag var barn! Fint som snus.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jättejättefint har ni gjort det! Jag skulle kunna flytta in där själv! Tror att liten kommer trivas där=)

2010-09-23 @ 22:03:17
Postat av: karolina

så otroligt, otroligt, otroligt fint zed, I am impressed! du får gärna komma och svepa din inredningskänsla över mitt vardagsrum/sovrum/kök om du vill. du får det, jättegärna.. ;)

2010-09-23 @ 23:17:47
Postat av: pappsen

riktigt snyggt, som du kraam

2010-09-24 @ 07:10:41
Postat av: sis

Åhhh vilken skillnad!! Jättefint, härlig mix av gammalt och nytt. Där kommer vi trivas när vi kommer ner å hälsar på :D pus pus

2010-09-25 @ 13:57:02
Postat av: Proppen

Ser riktigt mysigt ut! där kommer h*n trivas! =)

2010-09-26 @ 11:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0