söndag 26:e september 2010

Du har varit gravid i: 37 veckor och 3 dagar

Du är i vecka: 38

Du är i månad: 9

Beräknat förlossningsdatum: 2010-10-14

Antal dagar kvar till förlossningen: 17

Bebisen väger ca: 3100 gram

Bebisen är ca: 49,5 cm från topp till tå

Du har klarat av 93% av graviditeten!



Note to self: Inte länge kvar nu :)

 

...Om jag har tur då vill säga, för nu är jag faktiskt rätt trött på detta. Jag känner mig blytung, har ont i fötterna & bäckenet och är allmänt nyfiken på den lilla personen som bökar omkring där inne. Går det som jag hoppas, så har vi den om ett par veckor, men det kan tyvärr lika gärna dröja två till. Man får nämligen gå två veckor över tiden här innan dom sätter igång en.. och det är jag verkligen inte sugen på! Så nu håller vi tummarna :)

 

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mika

DH börjar fan den 5 okt! Hoppas att du har klämt ut han innan det :) så du kan se vad fruarna har för sig med läskiga bruden från Ugly Betty! Woho!

2010-09-27 @ 19:15:29
Postat av: malin bergqvist

åh tänk om lillfisen får samma födelsedag som Isabella 14/10 ♥ Kram till er!!

2010-10-02 @ 21:44:58
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: sis

Åhh vilka fina bilder, sötnosar :D

2010-10-05 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0