suck

Nu är jag less alltså. Kom ut nu, eller åtminstone ge mig ett tecken på att det är på gång!! Den lever fortfarande loppan därinne, precis som om den har hur mycket plats som helst, och enligt vad jag hört brukar det bli lite lugnare vid en annalkande förlossning? Så med andra ord, måste det vara jäkligt långt bort. Ingen förändring för min vapendragare angelica heller vad jag förstår. Vi som har hoppats på att få ligga på BB tillsammans också, men så lär det väl knappast bli. Hon blir säkert igångsatt på måndag, och sen kommer lilla jag tre dagar efter. Med gigantiska ungar, bara för att vi fortsatt göda dom i veckorna två.

Men jag är inte bitter...

Kommentarer
Postat av: pappsen

den som väntar på nåt gott......,Lugn HAN kommer/ kram

2010-10-20 @ 13:45:04
Postat av: z

väntar fan för länge!! Å inte har det hjälpt att jag dammsugit, skurat, handlat och städat toan idag heller.. jaja, som sagt.. den 28e är det iaf klart :)

2010-10-20 @ 17:11:13
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Carita/Sagapo

Älskar din blogg, och dina uttryck!! Håller tummarna snart att den tittar ut.

Jag, Peter och Moa har varit förbi Rosita ikväll och grattat henne. Lika trevlig som vanligt att träffa din familj. Kram Carita

2010-10-20 @ 22:28:35
URL: http://levalivetharonu.blogspot.com/
Postat av: Mika

Forza beeebis :D

2010-10-22 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0