söndag 3:e oktober 2010

Inget nytt som händer. Har kanske fått liite mer sammandragningar och ibland ilar det och gör ont som fan där nere, men jag tror ändå det är ett bra tag kvar. Och det är det ju egentligen. Elva dagar för att vara exakt. Känns dock inte som att h*n har sjunkit ner eller fixerat sig än, så jag tänkte att man kanske skulle börja sitta på pilatesbollen? Dom har ju såna på förslossningen, så det borde väl inte göra nåt om man satt på en sån hemma också.. eller? Då kanske det kommer igång liite snabbare, menar jag :)

Anyhoo.. idag blir det inte många knop. Gick på stan med älsklingen igår, och det blev alldeles för länge och för mycket gående. Var helt slut igår kväll, samt öm i varenda del i kroppen och det är ungefär detsamma idag. Ska bara ta det lugnt och slappa hela förmiddan, för klockan tre ska vi fira annica som fyller 32 år på tisdag.

Grattis raring på födelsedagen :)



Nu ska jag återgå till soffläge samt äta frukost :) Ha det fint mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Carita/Sagapo

Vi är nog många som väntar, fast ni väntar ju förstås mest =)

Passa på och njut nu och ta hand om dig själv. Snart är ni en familj, och då blir det annorlunda men mysigt förstås. kram Carita

2010-10-03 @ 19:06:33
URL: http://levalivetharonu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0