one down, one to go!

Så igår kom han.. Angelicas & Niclas lilla kille. 52 lång och ca 4100g och jag är såå glad för deras skull. Var sjukt nervös hela dan igår, så när niclas ringde runt tio på kvällen och sa att han äntligen var ute med kejsarsnitt, brast det ju :) Så underbart, även om förlossningen kanske lämnade lite att önska för mamman. Fick iaf rådet att använda ryggbedövning (hur.det.än.går) eftersom det tydligen gör satans ont! Jag lever dock i grav förnekelse och tror fortfarande att det kommer gå så fort för mig att jag inte hinner få epidural... har dock haft fel förr :S

Nåväl. Ett stoort grattis till lilla familjen och deras supersöta kille (som vi förhoppningsvis får träffa imorrn på BB när det är vår tur).

Kommentarer
Postat av: sis

En liten kille :D Hälsa och gratta så mkt. Ni hade ju gode lika magar på bilden så får se om det blir av samma sort :D hmm. Visst gör det ont, men koncentrerar man sej på andningen så tänker man inte på det lika mkt. Epiduralen kan ju även göra så att krystvärkarna avtar. Du kan ju lika gärna klara dej med bara lustgas! Var inte orolig över det, det kommer lösa sej när du väl är där. Håller tummarna, ring om det är nåt! pus pus

2010-10-27 @ 12:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0