nya bud

Föder inte barn idag. På sjukan tyckte dom att allt såg så bra ut, så det vore bättre att starta på naturlig väg. Håller med om detta till fullo, men såg väl kanske fram emot att bli igångsatt. Men men.. bättre å försöka ge det en ärlig chans till i dagarna två. Var öppen ca 2cm och hade fina sammandragningar, så läkarn gjorde en hinnsvepning och tyckte att vi skulle åka hem och ta det lugnt, samt hoppas på det bästa! Känner faktiskt redan skillnad i sammandragningarna, så förhoppningsvis ligger jag och föder snart ändå. Om inte, så fick vi en ny tid på lördag morgon för en ordentlig start då istället. Såå, då vet ni det..

Tyvärr måste jag komma med inte så lite smolk i glädjebägaren, och berätta en fruktansvärt jobbig och hemsk sak.  Precis efter vårt besök på sjukan pratade vi med Niclas och Angelica, och fick veta att deras lille kille inte mår så bra. Imorse fick dom veta att han har ett väldigt allvarligt hjärtfel och befinner sig nu i Lund för operation om någon dag :( Dom kommer vara där nere i några veckor (om han klarar sig) och sen blir det ännu mer operationer och sjukhusbesök tills han är frisk. Vilket enligt senaste budet kan ta två år. Tänkte bara berätta detta så ni som också är vänner med dom, vet läget.

Känns helt sjukt, och jag blir bara så ledsen! Grinar till och från så fort jag tänker på det, samtidigt som man försöker hålla humöret uppe för sig själv. Blev lite av en mental härdsmälta för det är så jävla orättvist. Det var ju inte såhär det skulle bli ju :(

Håll tummar och allt ni har för att det går bra därnere. Lilla hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: sis

Åhh hjälp, guu va hemskt. Jag håller alla tummar jag har!! Usch vilken mardrömsstart. Försök att tänka positivt för er egen skull nu! pus pus

2010-10-28 @ 18:38:30
Postat av: pappsen

Nog går det bra ska du se,för henne och er,lyckan kommer för er å (oss),vi väntar på nåt härligt.Kraam/pappa

2010-10-28 @ 21:24:22
Postat av: Mjukis

Hejja hejja den andra bebisen! Vi vet att han blir frisk!



Och Zeddis bebis kommer vara den sötaste halvnorrlanstös EVER!



Älskar dig <3

Puss

2010-10-28 @ 21:26:43
Postat av: barret

fy så hemskt, även om jag inte känner paret (eller babyn) i fråga så håller jag givetvis mina tummar för dom och hoppas att allt går bra! Att förlora sitt barn måste vara det svåraste man kan uppleva, jag hoppas verkligen att dom sliper gå igenom ngt så traumatiskt!



Och så en hälsning till din bebis - kom ut nu, vi är så många som vill träffa dig, knytet! <3

2010-10-28 @ 21:35:37
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men åh vad tråkigt! Hoppas det går bra för deras lilla bebis... och så vill jag också att er bebis tittar ut snart, vi vill som Barro skriver träffa dig! Kram

2010-10-29 @ 10:56:56
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Mickan

Men åh så hemskt! Den värsta mardrömmen som bara inte får inträffa. Tänker på dem. Hoppas verkligen att lillkillen blir bra! Tänker på er idag också, lycka till! :)

2010-10-30 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0