ännu inget tisdagsbarn...

och inget måndagsbarn heller. Men det är väl kanske tur det ;)

Som ni kanske förstår så har det då inte hänt nåt på barnafödafronten än. Kände nåt som jag trodde var början till värkar i helgen, men efter idel expertutlåtanden så har jag kommit fram till att så inte var fallet. Behöver man undra, är det alltså inte så, lyder konklusionen!

Var hos barnmorskan igår och allt var toppen, men den hade inte sjunkit ner och fixerat sig nu heller. Inte för att jag trodde det, men man kunde ju alltid hoppas att hon skulle känna nåt som jag inte gör... Men men, så är det. Har i alla fall mentalt ställt in mig på att bli igångsatt den 28:e, även om det vore så.jäkla.tråkigt. Man vill ju som få känna och komma igång själv här hemma. Och helst innan den 28:e. Åja, den som lever får väl se, helt enkelt!

Stay tuned my friends...

Kommentarer
Postat av: Mika

Fy hundan alltså, (s)he better be worth it alltså ;)



Hoppas attdet kommer igång snart babe!



Puss och kram

2010-10-19 @ 15:15:42
Postat av: z

me too! Jag är less nu :)

2010-10-19 @ 16:48:58
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: barret

Kom igen bebis, kom igen! Kom igen bebis, kom igen! Tänker på er flera ggr om dagen nu, håll ut, snart får du din present! :)

2010-10-19 @ 19:17:30
URL: http://g0ldfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0