tolv dagar...

...och jag sover och gör i blöjan mest hela tiden :)



Idag har vi varit till BVC för första gången. Lillan växer så det knakar och allt är som det ska. Väger nu 4200g och var 55cm lång tror jag det var! Är förresten väldigt nöjd me BVC:t, som verkligen är jättemysigt och inbjudande. När Angelica och Elton kommer hem igen, hoppas jag att vi kan hänga där som vi tänkte... Fika, lyssna på sagor och kanske babymassage eller nåt :)

Nu ska vi snart en sväng till Samarkand och kanske stöter vi på mikis & karro, om vi har tur!
Kram & hej ♥

Kommentarer
Postat av: Kat

Vilken sötnos.

Å då menar jag inte Johan.

(fast han är söt han me)

Sväng gärna förbi jobbet nån dag.

Kram!

2010-11-14 @ 19:47:49
Postat av: z

visst är dom :)

Klart jag ska komma förbi nån dag.. kanske kommer på onsdag eller torsdag, om allt är lugnt här!

Kram kram

2010-11-15 @ 11:48:35
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0