finbesök

Nu har äntligen tjejerna varit på besök och gosat lite me lillan. Mikis & Elin kom i måndags och Carro va här igår en sväng :) Idag ska vi till BVC klockan 10, och sen hade jag nog tänkt kolla på en babysitter eller nåt, så hon kan vara med lite mer! Hinner/orkar jag så kanske vi även tar en sväng förbi jobbet...



Katten börjar förresten bli liite mer tolerant mot henne nu också. Från början skydde han henne som pesten, men igår fick hon tillochmed ett litet slick på tån. Dom kunde dessutom ligga bredvid varann i dryga minuten innan han blev rädd och drog, haha :)



Till helgen kommer mina kära föräldrar ner och hälsar på, vilket ska bli riktigt härligt. Nu är det snart ett år sen senast dom var här, så klart man blir glad ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

palten e köpt!!!!!! å packad,ska inte glömmas hemma,lag längtar å få se "lillpalten"/hej-hej

2010-11-17 @ 20:21:32
Postat av: z

härligt.. gör plats i frysen på en gång :)

2010-11-18 @ 09:35:35
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mika

Säg hej till baby Bebis från mig :)

2010-11-18 @ 10:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0