veckorna går

Fick en förfrågan av syrran som ville se maggen, och nu när man kollar igenom bilder från olika veckor så ser man rätt bra att hur mycket det faktiskt växer. Dock inte kännt nåra sparkar eller rörelser än (vad jag vet), men dom som kan dehär säger att ultraljudet brukar vara startskottet för rörelser. Vårt ultraljud är nästa vecka, så vi får hoppas att det drar igång snart.. börjar som bli lite nyfiken på hur det känns nu :)

Här är iaf ett par läckra magbilder från vecka 17. (som jag är i nu då alltså).


och här är en på katten när han leker ninja:


Nu snart blire en tur med mikis och kolla lite på kakel och bänkskivor. Dom ska ju bestämma sig snart inför nybygget på lugnet, så jag tänkte agera lite smakråd :) Hade gott alles ♥


Kommentarer
Postat av: pappsen

du ser sååå fin ut,jättekul.Jablir GLAD/kraam

2010-05-06 @ 20:44:57
Postat av: carro

du är så fin!!!

2010-05-07 @ 23:33:41
Postat av: sis

Jäklar oxå nu börjar det ju synas, tihi va roligt! Men man blir avis :D Jo snart börjar det nog sparka oxå!! Man är så Fabulous när man är gravid!! pus pus

2010-05-09 @ 14:55:41
Postat av: z

jasså, känner mig då allt annat än fabulous.. så jag hoppas det drar igång snart det som alla pratar om :S

2010-05-09 @ 16:52:58
Postat av: Mika

Gooo bula Babe, du är FAB och katten, alltså, jag dööör va söt han är :)

2010-05-10 @ 08:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0