valborgsmässohelg 2010

Igår blev det relativt lugnt tycker jag. Mikis och Elin skulle sitta å dricka vin igår, så självklart ställer man upp med sin närvaro. Pussade av johan (som jobbade natt) och for till dom. Väl där blev det ekologisk cider från änglamark och turkisk peppar (godiset) samt Talang 2010. Mikis drack min favorit Staropramen.. i extra stora flaskor.. Tackar för den ;)

Som tur är så är det egentligen inte såå svårt att hålla sig från öl, även om det naturligtvis blir sjukt mycket mer attraktivt när man inte får dricka. Blir lite av en hang-up bara av den anledningen, om man säger så. Fast sen behöver man bara titta på bilder och se hur dom växer å sånt, och helt plötsligt är vanlig cider rätt ok ändå :)

Nu har det iaf gått 17 veckor, den är drygt 13cm lång och väger som en Big Tasty ungefär! Stabilt ♥

Ikväll ska vi för övrigt fira Barro som fyller 26. Tror hon kommer bli nöjd med presenten som jag, elin och mikis har köpt. Som vanligt får hon inget hon önskat av oss, men det blir nog glada miner ändå.. så nu vet du det, hähä! Nu ska jag försöka dra mig till nån sorts klädaffär eftersom utbudet i min egen garderob börjar bli något magert. I kontrast till mig då.. om ni förstår :)

Hade fint ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Åååh spännande. förra årets pressy var ju en riktig hit, både oväntad och kanon! ses snart, ska bli så kul att ni kommer!

2010-05-01 @ 16:24:08
Postat av: sis

Låter fin fint att du växer och mår bra. Kom ju på det när ni hade farit att du kunde ju ha lånat nå mamaclothes från mej oxå, inte för att jag har så mkt men... Ifall du vill kan jag ju skcika ner! Du kan väl skicka nå kort sen oxå på mailen så jag får se lite MAGE :D å bli avis :D pus pus

2010-05-02 @ 10:43:25
Postat av: Mika

Fy fan, va jag är elak, men så fort den är ute kör vi stora flarror :)

puss och förlåt!

2010-05-03 @ 09:06:11
Postat av: lilltjockisen

mikis: hahha.. jo EN gång iaf :)



sis: äsch it göre nå.. kommer väl upp i sommar en sväng å då är ja ju ännu större.. så DÅ kan jag låna :)



pus pus

2010-05-03 @ 19:53:28
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0