mjukis födelsedagsfest!

Igår firade vi mikis som numera också är 26år gammal, vilket för min del känns helt ok! Tyckte det var en massa fina människor på plats och vi hade väldans trevligt. Fröken Elfström bjöd också på dynamite kycklingklubbor och sallad, och hon blev m.y.c.k.e.t glad för sina presenter. Tror jag iaf :) Det var som jag och christoffer sa: Hon är som en tacksam liten hund den där mikis, hehe. Blir glad för allt :) Det är hursomhelst rätt sött!

Har för övrigt mått skit idag. Känns som att jag varit sympatibakis eller nåt, för jag har haft ont i skallen (på samma sätt som man har när man är bakis) varit skittrött och halvsovit i soffan hela dagen. Fick lite ny energi såhär på kvällskvisten och slängde ihop lite kärleksmums till min kärlek, and that's about it. Ska återgå till soffan momentarily :)

Snott lite bilder från smarry, så det blir lite färgklickar i det här inlägget också! Puss & Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Mika

Som en kotte på julafton :)

2010-05-17 @ 11:12:52
Postat av: carro

du tog dom från facebook va? har nämligen högerklicksskydd på bloggen, tänker nu att det inte fungerar?? puss

2010-05-17 @ 15:11:24
Postat av: Mickan

Hon var så glad över alla fina presenter att jag funderar på att ha ett kalas såhär i lite mer än en månad i efterhand. Bara för paketens skull liksom... =P Trist att du mådde dåligt igår! Kanske för du var vaken längre än vanligt=) Kul att se er! Kramar

2010-05-17 @ 20:34:00
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0