loppisfynden

Har ju totalt glömt bort att visa er mina fina loppisfynd som jag gjort. Den första var ju en stol som ja hitta på Östregård med Elin. Som jag fortfarande inte har piffat upp. Såklart. Sen hittade jag ju assietter, ett fat och en liten Rörstrand-tillbringare när vi var till FormDesign i Alvesta för nån månad sen. Och den senaste (ljusstaken) hittade jag i söndags när jag å mikis åkte ut till Östregård. Tror den totala kostnaden ligger på dryga femhundralappen, så det är ju kalas :)

Jo just ja.. vi hittade ju en liten säng i rotting till kotten för nån månad sen också. Skitfin vit korgsäng och stativ för 150 rykande riksdaler :) Man ska ju egentligen it köpa sånt där innan ungen är framme å så, men ett sånt klipp kan man ju bara it skita i heller. Dock får den stå i källarn tills vi vet att vi får användning för den! Loppis is the new shit mina damer och herrar ♥


Kommentarer
Postat av: sis

Ohh yeah jag håller med, har oxå hittat fina fynd. Fattar innte att man int kommit på det tidigare...kanske man blivit "gammal" nu :D

gillar ljusstaken!! Pus pus saknar dej!!

2010-05-26 @ 17:00:44
Postat av: Mika

Loppis is the shiet alltså, jag har alltid varit med mamma på det och älskar hela grejen! It's the shiet!



Puss och kram <3

2010-05-26 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0