saker börjar klarna nu...

Godafton kära vänner och familj, nu är jag här igen.. Med idel nyheter! Mycket hinner ju som hända mellan gångerna menar jag ;)

Sen senast har vi nämligen hittat, tittat och lagt bud på ett hus i rottne! Känns helt rätt detta hus och jag hoppas vi får det :) Inget speciellt att göra på det annat än lite tapeter och sånt, men alltså inga stora grejer eller helrenovering å sånt, vilket är gode skönt! Fick först nej på lånefronten av banken här i stan, eftersom vi saknade 220(!)000 kr i kontanter och alltså inte hade till handpenningen + lite annat + som buffert, så idag har vi pratat med en annan bank, som då alltså inte tyckte att det var något problem :) Så nu kan vi låna till hela huset och ändå ha kvar våra hittils sparade slantar! Här kan ni se kåken, om ni it redan spanat in den :) Bud är alltså lagt, så nu får vi vänta in å se om nån tänker haka på.. men jag hoppas ju att så inte bli fallet!

På måndag drar vi till pite också förresten, vilket jag längtar efter så sjukt mycket. Ska bli underbart att träffa familjen igen, samt några vänner jag inte träffat på en evighet! Hoppas på gott väder så vi kan vara ute mycket också :) En vecka är den planerade reslängden, så vi är tillbaks den 29e. Inbrott under perioden undanbedes!

Sitter också i skrivande stund och kollar lite på träningskort här i stan.. men det lutar faktiskt mest åt simhallen och utbudet där. Är så grymt sugen på att börja simma, eftersom det är en bra träning för rygg och axlar, och jag tycker ju egentligen inte om att träna nåt annat.. typ pass å sånt. Så simhallen fåre nog bli! Tror jag..

Ska nog ta å lägga mig en stund i soffan och njuta av det som är kvar av min lediga dag istället :)
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: carro

ZEDDAN! huuur fint som helst.. o jag giller att det är sprit med på typ varedna bild :) hoppas hoppas hoppas ni får´n! håller mina tummar! och jaa, klart du ska joina mig på medley, de ska även renovera upp gymmet nu så att det blir fräschare.. menar om du hellre är där än går på pass. puss puss puss!

2010-03-18 @ 22:51:36
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: Sara'n

Hel zandra, jag är uppväxt ett husifrån... Så där har jag sprungit några gånger, har bara gott o säga om allt. Mina föräldrar bor precis till två hus till höger! Vad kul om ni får huset! Kramar sara

2010-03-18 @ 23:31:00
URL: http://sarans.blogg.se/
Postat av: Maja

Men vad roligt=) Håller tumarna för att ni får huset. Såg himla fint och trevligt ut. Hälsa Piteå!



Kramiz Maja

2010-03-20 @ 14:03:43
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Annica Petersson

Zedski, va fint huset var..håller tummarna för er.Ha de super bra i Pite, så ses vi när du kommer hem. Puss & kram

2010-03-20 @ 14:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0