cold feet..

.. och en mycket bättre ekonomi. Hoppas vi.

Med detta menar jag att vi har lagt rottnehuset på is. Helt. Började räkna ordentligt på befintliga räkningar och väntade, och insåg att vi kanske skulle ha nåra tusen kvar att slarva runt med. Känns inte helt bra, med tanke på att - som dom flesta nu vet - så behövs ju alla stålar man kan få när det nalkas tillökning :) För så är det.. i oktober kommer förhoppningsvis våran lilla kotte, och då vill ja ha råd att va hemma så mycket det bara går! Och med det kommer såklart typ halverad inkomst också.. så vi insåg att vi kanske får hitta ett billigare hus och renovera lite istället :)

Sådärja, nu vet ni hur det gick! Nu ska vi packa lite matsäck och åka till Strömlidabacken me ungarna :)

Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Sara´n

men hallå GRATTIS!!! Kram från lilla mig

2010-03-26 @ 18:02:37
URL: http://sarans.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger som sara - hallåååå? jag hade inte en aning.. är det därför du inte kunnat dricka alkohol? ingen penicillinkur? ;);) FAN VAD ROLIGT! åh vad jag är glad för er skull! Puss

2010-03-26 @ 22:16:48
Postat av: zedski

hehe, joo rätt skoj äre allt.. tack så mycket! Näpp, penicilinkuren var ren bluff, hahah :)



kram kram

2010-03-29 @ 10:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0