ohungrig och opigg!

Har varit en skön dag idag. Tog det väldigt lugnt på förmiddan, och sen har jag hängt på stan resten av tiden! Johans compadre niclas och hans tjej angelica flyttade nämligen hit i helgen, och eftersom hon inte känner några här, så tänkte jag att vi kunde hänga lite! Dom ska också ha barn och dessutom bara några dagar innan oss, så jag har ju varit omåttligt nyfiken på hur läget var med henne osv. Så efter drygt 2,5 timmar på palladium och en timme i butikerna, känner jag mig till viss del uppdaterad om läget :) Gillar henne skarpt måste jag säga & det är grymt skönt att prata me nån i exakt samma läge som en själv! No hard feelings mina vänner ;)

Trots att vi hade hur mycket som helst att ventilera, började bäbisarna göra sig påminda. Akut hunger infann sig, så det var bara att masa sig hem från den angenäma pratstunden. Hade tack å lov tagit fram lax, så det var bara att slänga in i ugnen och sätta på potatis som behövdes. Så nu ligger jag i soffan mätt och belåten samt lite sådär skönt halvdåsig, och väntar på att johan ska komma hem :)

Fotbolls-VM börjar i helgen förresten.. kan ju inte bli annat än en bra månad det här! Peace out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0