midsommarmysigt

Helgen i Olofsbo och Falkenberg blev helt underbar, minus den lilla detaljen att jag brände mig å de grövsta igår. Vi har iaf haft kanonväder, ätit smarrig mat, grillat, spelat spel och lekt lekar, badat (iaf några av oss) och spelat minigolf! Kom hem idag runt ettiden, och har legat å svalkat mig sedan dess. Mina axlar och ryggen är i stort sett kräftröda och gör ont som f*n, så kalla duschar är vad som gäller lite då & då :)



Tack elin & emil för en superhärlig helg! Hoppas att alla har haft en fin midsommar ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

Fin midsommar vi hade alltså!



Fattar inte att vi inte varit till Falkenberg innan... Jävla planeringstanter som vi är :)



Pussis

2010-06-29 @ 09:58:58
Postat av: Elus

Tack själv hjärtat. Åh vilka fina kort du tagit :) Det syns verkligen hur underbart vi hade det! Puss

2010-06-30 @ 16:59:14
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0