island-land

Veckan som gått har varit helt ok. Äntligen har lite finväder kommit till vår by, så man ska inte klaga! Igår efter jobbet tog jag bilen till öland för att kolla på div 3-fotboll. Det var nämligen färjestaden mot moheda. Johans föräldrar skulle även sova över i deras polares husvagn som står uppställd i mörbylånga, varav vi tyckte det var en god idé att stanna kvar efter matchen för lite käk :) Strosade runt lite på campingen, grillade och myste var vad vi hann med innan vi åkte hem runt niosnåret! Jag är för övrigt in love with öland.. hur vackert som helst!

Och idag är det sveriges nationaldag, ja. Tror den ska spenderas i solen hos annica.. hon nämnde nämligen nåt om en blåbärspaj, så jag måste nog undersöka saken :) Har även hittat ett par riktigt fina hus, som jag verkligen skulle vilja titta på. Nackdelen är att dom ligger i pite.



Ber om ursäkt för kortet på mig.. ser ju fan inte klok ut, haha. Nu ska jag ta tag i den här dagen och kanske ta en promenad. Har sjukt ont i ryggen, och av nån anledning blir det inte bättre av att sitta ner. Hej på er ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

1. Stor bokstav i ny mening, vad har hänt :)?

2. Sjukt att jag tog upp wyggen på jobbet i dag!

3. Har du inte varit på Öland innan? Jag får skämmas att jag inte tagit med dig innan...



Puss och kram

2010-06-06 @ 18:59:13
Postat av: Carita/Sagapo

Fina bilder och du är hur fin som helst på bilden Det är väl ingen nackdel att de ligger i Piteå :) Du kanske ska behålla pianot iaf, om ni flyttar hit :), hälsar morbror.

Ha det så gott. Hälsa.

2010-06-06 @ 19:23:10
URL: http://sagapo-scrapbooking.blogspot.com/
Postat av: Annica Petersson

Sorry att de inte blev nån blåbärspaj...du vet jag o baka =) Men hoppas jordgubbarna o glassen smakade bra! Tack för en trevlig eftermiddag. kram

2010-06-06 @ 20:18:40
Postat av: zandra

mikis: ke? förstår inte det där me stor bokstav :) Har varit på öland innan, men inte på den högra sidan bara! Jo, wygga var helt mosad igår.. känns liite bättre nu iaf :)



carita: hehe, ska tänka på saken.. men hittar ni en köpare eller nån som vill hämta det så är det bara att slå till :) Hälsa så mycket tillbaks!



ankan: jordgubbarna var wunderbar, räckte gott och väl i värmen :)



kram kram

2010-06-07 @ 07:29:28
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: pappsen

du är så fiin.

2010-06-07 @ 15:25:13
Postat av: sis

Har hört att detta Pite är ett vackert ställe, speciellt alla fina rabatter och grönområden, verkligen nåt att satsa på!! :D Du är jättefin i magen, har drömt så mycket om denna mage. Bara så att du vet så kommer jag ner direkt när ni fått, slutar ju jobba då så jag kan ligga å mysa med lillen/an hela tiden!! pus pus

2010-06-09 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0