dagen första gråt...

infann sig för ungefär femton minuter sen. Att se kort på sin älskade lilla emma som igår hade sin första examensdag, skar ordentligt i fasters hjärta. Att det dessutom råkar vara Fred Åkerströms låt "jag ger dig min morron" som kommer från högtalarna gjorde ju inte mitt sentimentala tillstånd bättre. Försökte hålla mig, dock utan resultat. Likt lilleskutt sprutade sedermera tårarna nerför kinderna, samtidigt som man halvskrattar och försöker stoppa flödet! Crazy :)

Igår firades även johans yngsta bror som tog studenten (som för övrigt gick ut med MVG i ALLA ämnen). Hängde i moheda hela kvällen med god mat och en suverän tårta samt mycket angenämt sällskap. Hela familjen var nämligen där, och för första gången fick man träffa hans farbröder och kusiner ordentligt! Familjetillställningar och skojiga ungar tycker vi om :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0