two to go

Nu är det äntligen bara två arbetspass kvar innan jag lämnar in handduken för ett långt tag! Sista veckorna har varit jobbigare än jag trodde från början, så det känns väldigt gott att få gå snart. Framåt eftermiddagarna känns det som att magen hänger nere vid knäna och är stenhård, så jag tror inte att det är alltför sunt att traska fram och tillbaks på ett hårt betonggolv 10-18 direkt. Att man sen måste lyfta astunga burkar, tapetkartor och annat gör inte saken bättre.

Imorgon ska vi en tur ner till Malmö och kolla på ett par bilar, så hinner vi är det jag som investerar i ett magband som förhoppningsvis håller upp maggen lite! Annars är allt lugnt här. Längtar mest till semestern och hemresan :)

Idag fyller förresten det andra brorsbarnet år, så honom måste vi också hylla lite!



Grattiskramar till lillgrisen linus på 4-års dagen ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

skönt för dej å få vila lite,vi ses på sönd. kram

2010-07-28 @ 07:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0