nu skall det semesterplaneras!

Sitter i skrivande stund och kollar priser på SJ, och det blir fasen inte såå mycket dyrare än att köra bil. Hittat ett par biljetter som kostar ca 3400kr för oss ToR, och med bilen blir det ungefär 2600kr. Plus olja, mat och annat man behöver för en roadtrip. Och det skulle ju vara fantastiskt skönt att slippa köra, plus att man faktiskt kan ligga ner om det skulle behövas :) Jag talar förresten om planerna på att åka upp till piit-stan under vecka 31. Och det känns faktiskt som att det lutar åt tåget måste jag säga! Vi får väl låna bil av nån om vi vill köra runt istället :)

Övriga eller andra semesterplaner har vi egentligen inte.. skulle ju va roligt med en sväng till göteborg eller nåt, men det hinns förmodligen inte med, med tanke på att jag bara har två veckor ledigt! Nu ska jag svalka mig med en favorit: sorbet från Sia med kaktus & citronsmak!

Kolla förresten vilken fin sak som låg och väntade när jag kom hem:


En ny mus som var alldeles rosa och fin :)
mjau ♥

Kommentarer
Postat av: carro

Babe, vi hördes aldrig av i onsdags kom jag på nu! satte igång med en riktig storstädning vid tre, var klar runt åtta.. sen var det sofflut resten av den kvällen kan jag säga, helt slut. förlåååt mah att jg glömde bort! <3

2010-07-01 @ 23:03:03
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: zandra

nä just ja.. glömde totalt bort jag me :) Men jag är ledig onsdag nästa vecka, om vi ska fika då istället?

puss

2010-07-02 @ 09:21:57
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mika

Fan, du skulle hängt med till Falla och Götet, fast det kanske inte är så kul att köra all in när du är på smällen...? Häng på om du vill i alla fall :D! Annars kör vi en kryssning när kotten kommit ut! Puss och kram <3

2010-07-02 @ 12:08:12
Postat av: malin bergqvist

Hej igen gumman! Hittade din blogg via FB:=) Så galet att ni är beräknade till samma dag som våranm lilla plutt.. Oktober (och hösten i allmänt) är nog en jättebra månad att få barn i om man slipper allt tjat om Svininfuensan (som vi fick stå ut med förra året) och det gör ni ju. Ni kommer ha det super mysigt alla tre.



Dock kommer du nog bli varse att det inte bara är när man är gravid som folk inte berättar "hur det verkligen är", du ska se när man får barn... jisees.. "mitt barn sover HELA nätterna & skriker aldrig giulle gulle gull" säger dom, tills man själv som lättar på hjärtat och säger att man är ett vrak som inte sovit mer än 3 timmar i sträck på 3 månader.. (men då brukar folk börja öppna sig dom också och berätta hur det EGENTLIGEN är;) hahaha



jaja, det är väl det välkända "mamma samvetet" som man får på köpet. Att det känns som om man klagar på sitt barn, fast det gör man ju inte. 3 första månaderna ÄR sjukt intensiva. Både känslomässig och gällande allt annat, det tror jag nog dom flesta håller med om:=)



Jag skickar lösen till Isabellas blogg till din FB så kan du gå in och läsa om hur vi hade det (har det) i början när hon föddes.



Sköt om dig nu! Stora kramar från en gammal vän:=)



2010-07-05 @ 15:10:23
URL: http://isabellaaurora.blogg.se/
Postat av: zandra

Men heej malin, va roligt att du hittat hit :) Ja, visst är det lustigt att kottarna är beräknade till samma datum! Håller med om att oktober känns som en bra månad, och extra skönt är det nu när man slipper vara som störst när det är som varmast :)



Skicka jättegärna lösen till bloggen, så kan jag hålla mig med info.. antar att du varit rätt flitig på att skriva ;D



Många kramar tillbaks!! /Z

2010-07-05 @ 21:21:36
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0