jag är lessen, men det måste sägas:

DET ÄR FÖR VARMT och jag håller på att avlida! Så, då var det sagt.. Älskar sommaren och vill inte klaga, men just idag och denna vecka har varit näst intill olidlig. Har nog aldrig varit så här varm förut! "Tack och lov" får man väl säga, så beror det på att man är gravid och numera 10kg tyngre motför förra sommaren, samt 20(!)kg tyngre än vad jag var för tre år sen. Måtte det bara vara annorlunda, viktmässigt, till nästa sommar!

Så en glad nyhet:

JAG FICK HAVANDESKAPSPENNINGEN!! Försäkringskassan är toppen just idag :)

Det var allt jag orkade skriva idag! Nu ska jag avnjuta en nygjord smoothie tillsammans med nya serien på 5an: Livet på BB!

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh babe, stackare men snart är det över! Du får tänka att du antagligen kommer tycka att det är värt det när kotten är ute sen :)



Puss och kram <3

2010-07-15 @ 00:53:23
Postat av: Carita/Sagapo

Vad skönt att du fick havandeskapspenning. Jag hade det med båda killarna, vilket var tur eftersom jag var stor som ett hus med båda :)

Ha det så gott där nere. Kram Carita

2010-07-15 @ 07:23:14
URL: http://levalivetharonu.blogspot.com/
Postat av: pappsen

skönt,då får du det lite lugnare för lillkroppen hoppas jag.Vi ses snart kram

2010-07-15 @ 07:40:54
Postat av: Elus

Vilken tur att du fick havandeskapspenningen. Grattis :)

Jag är helt säker på att du kommer glömma bort de här dagarna när du får se barnet för första gången! Å kilorna kommer nog ramla bort fort på dig ska du se! Puss & Kram

2010-07-15 @ 16:30:04
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: zandra

pappa: jo det kommer bli mycke lugnare hoppas jag. Efter semestern blire inte så många knop :)



Ses på ett tag då! kram kram

2010-07-15 @ 20:42:21
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0