gud hör bön

Väldigt tacksam att det varit aningen svalare idag, med runda 25-26 grader. Detta har inneburit en hyfsat lugn och icke lika plågsam dag på jobbet... men det kan också bero på att det numera är countdown på dagarna ;) Havandeskapspenningen infaller nämligen så lämpligt att jag endast har 11 dagar kvar att jobba, eftersom "entledigandet" föregås av min semester! Detta innebär att jag har två lördagar, fyra stycken 12-18 och fem stycken 10-18 kvar innan semestern vecka 31.. and then I'm done! Har dock tänkt jobba litegrann ändå, men bara så mycket eller så lite som man vill. Dels för att hålla igång lite och sen för att få klart diverse prylar som inte hunnits med under vår & sommar. Tror ändå det är en helt OK lösning, så länge jag mår bra!

Igår var vi förresten till barnmorskan igen, och allt verkade då vara toppen även där! Lillfisen växer enligt normalkurvorna och hjärtat slår som det ska, så en ska inte klage! Kalaskulan nedan får demonstrera tillväxten :)

Vecka 28



Simma lugnt ♥


Kommentarer
Postat av: Carita/Sagapo

Hej fina blivande mamma!

Alltid kul att se bilder. Du verkar lik mig när jag väntat sönerna, rätt stor kula.

Vi är nog bara hemma någon dag då ni är här, för vi ska åka på semster några dagar, bara jag och maken :). Det blir nog mot Timrå.

Men vi hörs närmare. Hälsa Johan och ha det så gott. Kram Carita

2010-07-16 @ 07:12:00
URL: http://levalivetharonu.blogspot.com/
Postat av: pappsen

blire en grabb får han heta kalle-kula.Vi tar ollson me oss ut på camping i helgen,så millan får lite egen tid.Kram

2010-07-16 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0