biljetterna är bokade

Det ska bli såå skönt med semester, och ännu skönare att åka hem en sväng. Tyvärr är det tre veckor kvar att jobba, och det är verkligen tungt denna sommar måste jag säga. Med 27-28 grader varmt i butiken känns fötterna som ballonger i slutet av dagen, man blir trött och såsig, öm i rygg och höfter och det finns oftast ingen tid för rast eller vila. Jag hoppas innerligt att min havandeskapspenning går igenom, för det skulle i praktiken innebära att semester = hemgång. Får jag havandeskapspenningen så är det verkligen bara tre veckor kvar att jobba, och då kan man nog försöka stå ut!

Lugnt och skönt ska vi iaf ha det i pite. Ingen stress och press, och knappt nåt inbokat. Blir förmodligen mest mys med familj och vänner och eventuellt nån natt på stugan.. precis som det ska va :) Och jag är för övrigt väldigt nöjd med vårt beslut att ta tåget istället för bilen! Behöver vi ta oss nånstans, får vi förhoppningsvis låna bil av nån annan :)


Kommentarer
Postat av: pappsen

bil löser sej alltid,jag längtar.....

2010-07-07 @ 11:33:31
Postat av: Mika

Fint babe :)

2010-07-12 @ 00:37:20
Postat av: Elus

va skönt för dig att du får komma "hem" lite i sommar! Puss

2010-07-14 @ 16:44:29
URL: http://elus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0