tyngden på dalskidan!


God afton på er!

Helgen var toppen på alla sätt. Lökade i soffan halva (läs hela) lördan, innan jag gick (läs blev skjussad) ner till stan för att möta upp elin, emil och amelie för en stänkare på bishops. Tyvärr var det fullt där, så vi valde pauze istället. Rätt angenämt ändå! Väl där fortsatte vi iaf prata om våra lösa planer på att åka till alperna nästa vinter.. som förhoppningsvis blir av dårå.. Emils pappa kör tydligen buss, och får ta med sig resenärer om intresset finns. Jag och annika blev helsugna när vi pratade om det förra veckan, men då visste vi ju it så mycket! Priset känns då helt rätt, och jag har alltid velat åka till alperna. Så nu är det bara för emils pappa att boka in sig som chaufför!

Sen, tankspridd som ja är så har ja naturligtvis glömt berätta om våra planer till johan.. men, som jag trodde, så var han inte direkt svårövertalad :) Så nu hoppas jag verkligen att det blir av!


Söndan var också toppen! Hade en aning segt huvud när ja vaknade, men det försvann rätt fort. Mötte upp annika på stan för att fika me barret, jennie och lina som redan satt på palladium, och efter fikan tog vi en liten svängom på stan. Och jag gjorde faktiskt några fynd. Ett va t.om på rea :)

Veckan har hursomhelst börjat hektiskt. Har varit full fräs på jobbet vilket gör att jag blir helspeedad på kvällarna, sover som en stock (när jag väl somnar) och sen ett kolli på morgonen när uret ringer! Men hellre såhär än som innan jul, när det var jättelugnt. Nästa vecka ska jag ner till malmö och gå igenom hemsidan med vår reklambyrå och sen hoppas jag att den blir klar nån gång. Kul me en lite utflykt iaf :)

Nu ska jag vila lilla skallen, lägga mig i soffan samt äta lite choklad! Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Mika

Låter bra Babe!



Schyrre med Alperna :)



Puss

2010-01-19 @ 22:23:47
Postat av: carro

faab att se dig i söndags, tycker att vi borde ha en stående dejt en söndag varje månad!

2010-01-19 @ 22:37:05
Postat av: zandra

barro: tycker också att vi ska ha en dejt en söndag varje månad :) Får väl boka in nästa ganska snart iaf!



mikis: väldigt schyrre :)



kram å puss på er

2010-01-20 @ 12:41:06
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0