snöskor & skridskor

Stack ner till sjön i förmiddags för att åka lite skriller, men det va lite för mycket snö för att det skulle gå så bra som jag ville.. Men nu har jag åkt liite i år iaf :) Får kanske göra ett seriösare försök på en riktig isbana eller nåt istället! Fler som är på månne?



Efter skrillerna åkte vi hem och gjorde våfflor, och sen har jag i stort sett bara väntat på att herrarnas kortprogram i konståknings-em skulle börja. Fasen va grym pluschan är alltså. Världsrekord på sin comeback. Helt outstanding! Fick dock se en annan åkare vid namn Alban Préaubert som jag inte har sett innan, som jag diggade stort. Hans stil påminde nämligen om gamle Laurant Tobel och hans fantastiska minspel :) Jaja, sånt här fattar bara syrran, så jag ska sluta pladdra :)

Just ja.. höll på att glömma å berätta.. Men jag har hittat ett nytt jobb till mjukis:
VD på detta företag kanske skulle passa damen? hihi :)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha! Så kunde hon köra runt i den där bilen, armbågsragga & tuta :) Mys med skridskor.. själv måste jag slipa mina innan jag vågar mig på en första tur. Kram!

2010-01-21 @ 10:38:05
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Mika

HAHAHAH :D

Jag har sett den dära bilen i stan fram och tillbaka :) Har tom kort på den i mobben för att visa i bloggen men det kan jag ju ta bort nu :).



Checka skridskobana på söder, den är fet :)



Puss

2010-01-21 @ 14:02:52
Postat av: z

haha.. armbågsraggarn :D



jo vi får nog ta en tur på söders bana istället.. sjön är it så bra i år! Jag slipade mina på stadium.. lätt som en plätt och 50 kr kostade det!

2010-01-21 @ 14:08:44
Postat av: carro

hahahaha, fett!

2010-01-21 @ 15:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0