radio kronobergs mr. stern & jag

Så var det bestämt. Jag ska prata i radion. Igen. Blev nämligen uppringd idag av radio kronoberg som ville ha en liten expert som gäst i ett av deras program :)

Förra gången var när jag var projektledare för energiprojektet och vi skulle ge ut vår lilla bok "dödsstöten", och det var faktiskt rätt skoj. En aning pirrigt men inte alls så farligt som jag trodde! Denna gång ska vi prata tapetmode och inredningstrender, vilket känns ännu roligare! Blir väl lite om vad som kommer under våren, färgers betydelse, vad man kan tänka på när man färgsätter osv... så det blir jättekul!



Så den 9e februari får ni ratta in programmet Västergatan i P4 och lyssna på lilla mig :)
Hej hej ♥

Kommentarer
Postat av: Elus

Åhå, va roligt hjärtat. Det kommer att gå jätte bra. Du är så duktig! Jag minns allt när du va med i radio sist och snackade om dödsstöten och kom att tänka på att det är typ 4:a år sedan. Shit va tiden går. Inte konstigt att jag börjar känna mig gammal ;) Puss puss

2010-01-22 @ 19:49:58
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Annica Petersson

Va roligt, det får man ju inte missa. Kramis

2010-01-22 @ 20:55:27
Postat av: carro

åh vad roligt!

2010-01-23 @ 12:30:06
Postat av: zandra

mm, det blir la sköj :)

2010-01-23 @ 14:32:36
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åh vad kul Zandra! Men du, funkar det vid 13.30 imorgon? Har du något tips på vart vi kan åka och grilla? Kram

2010-01-23 @ 17:06:00
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: sis

åhh! va roligt, det hade jag velat höra...kan vi oxå få in den?? du har som blivit en liten kändis i växjö, få va me i radio å allt :D hehe, pus

2010-01-24 @ 18:45:47
Postat av: Mika

KLART! Jag lyssnade alltid på Västergatan på Büngers i somras :). Puss

2010-01-24 @ 21:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0