nybakt

Fick påhälsning av mikis & ronja innan idag.. vilket va mycket trevligt! Gillar när folk bara dyker upp och förväntar sig lite kaffe :) Inte alltför vanligt i dessa trakter tror ja dock..? Hade däremot inget att bjuda på annat än glarre, så när hon for vare ja som ställde mig och baka! Gjort lite muffins samt kladdkaka.. och känner ja mig själv rätt så kommer ja nog äta upp det mesta själv..



Tv: Muffins med hallonsyltsfyllning och rosa glasyr
Mitten: Muffins med chokladkross samt choklad & kokosgarnering
Th: Muffins med vanlig glasyr

Samma recept på alla, bara att man delar upp smeten lite så det går att fylla med önskat innehåll :)

Ps. den i mitten blev iaf gode smarrig :)

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag kommer bort när jag är ledig nästa gång, promise :)

2010-01-07 @ 14:34:12
Postat av: zandra

tycker ja låter bra.. ska försöka att int äta upp alla bara :D

2010-01-07 @ 19:18:26
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0