new years eve... in åkhult!

Då vare dags för nyårsbilderna.. har äntligen samlat ork för att sätta mig ner och bråka med vår internetuppkoppling. Går nämligen dödssakta här ibland, och vad jag känner på mig så äre en sån dag idag..

Hade hursomhelst en väldans fin afton tillsammans med johans vänner (som numera såklart även är mina) samt vissas tillhörande tjejer :) Kan inte annat än hylla värdparet roger och andrea som fixat allt med den superba maten, dryck och annat skoj!



Sådärja.. gick ju hyfsat fort idag! Nu ska jag inta soffläge och njuta av sista lediga dagen.. känner som att jag är i behov av en marängsvisch också.. mm, så fåre nog bli :)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Mika

Det ser bra ut :)



Och fin var du med!



Bra hemsida... INTE, Hahha =D

2010-01-05 @ 19:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0