lunch, java och kondisbitar

Tycker att min lediga dag har varit väldigt angenäm. En ordentlig sovmorron och en välsmakande frukost runt halv tio fick starta dagen! Lunchen spenderades på Max med min kära schvester mikis, och sen gled vi hem till henne för lite kaffe samt inväntandet av elin som också ville fika. Fast vi stannade såklart till på coop först och köpte oss nåra kondisbitar, eftersom vi som bekant är ena riktiga gottegrisar!

När jag sedan gick hem i det ljuvliga vädret, passade jag på att stanna till på stan också. Tänkte hitta mig en ny kalender samt eventuellt nya jeans.. eftersom jag så passande faktiskt blir vad jag äter numera... Nåväl, hittade även en ny kudde till soffan och några fina ljuslyktor på Indiska som jag precis har hängt upp. Men gladast utav allt blev jag när jag, ironiskt nog, hittade denna superfina spargris :)


Finns på Åhléns för 49kr

Kvällen tänker jag spendera i soffan under filten, tillsammans med en munter roman om polska judar under andra världskriget. Carpe Diem mina vänner :)

Kommentarer
Postat av: pappsen

söt gris,ska han spara ihop till dom dära jeansen??Men vafan gofika e ju prio ett eller hur.kram-kram

2010-01-28 @ 08:01:49
Postat av: Jennie

Sicket tips!

Ska jag genast spana in :) Kram

2010-01-28 @ 08:18:11
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Mika

En sån vill jag med ha :)! I nya läggan <3

2010-01-28 @ 22:38:15
Postat av: zandra

mm visst är den fin! fanns andra som ocskå va jättefina.. grodor, fåglar mm :)

2010-01-29 @ 14:05:23
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: car5ro

U liked it? ;) Goddie. TACK för idag, så snällt!



Mailar receptet på FB sen. Puss

2010-01-31 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0