min egen sida!

Såhär ser numera min sida för hembesök ut. Har tagit lite tid att göra eftersom man inte vill framhäva sig så jäkla mycket. Tycker iaf att den blev rätt bra tillslut :) Känns överhuvudtaget bra med hemsidan nu, för jag har fått så himla mycket gjort dom senaste veckorna, och förändringarna börjar äntligen synas!


Här kan ni se hela sidan om ni vill :)

Nu har iaf mamma åkt och det känns lite vemodigt. Vi har iofs bokat biljetter för hemfärd i mars så vi ses ju då igen, men ändå! Sen att hon ska köra 130 mil själv späder ju på känslan såklart. Pratade med henne runt fyra, och då gick då allt bra. Hon va strax norr om sthlm och hade den värsta fredagsrusningen bakom sig. Får hoppas att resten av resan går lika bra!

Jaja, nu är jag som gode less på att sitta vid datorn, så det blir soffan en sväng :) Semifinal i på spåret 20.30 kan jag också tipsa om! Kram så länge mina vänner




Kommentarer
Postat av: carro

ååh vad fint, vad duktig du är!

2010-02-12 @ 22:51:44
Postat av: sis

Niiiccee!! Du har nåt i min blogg! pus pus

2010-02-14 @ 18:08:26
Postat av: Elus

Det blev ju kanon snyggt. Bra jobbat :)

2010-02-15 @ 20:27:24
URL: http://elus.blogg.se/
Postat av: Mika

Fiiint :)

2010-02-16 @ 11:52:32
Postat av: Jennie

Häftigt Zandra! Det är inte alla som har en egen sida sådär... om man inte har en blogg förstås :) Kram!

2010-02-19 @ 14:18:39
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Annica Petersson

Snyggt vännen! Då vet man vem man ska anlita för lite tips o råd. kram

2010-02-22 @ 10:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0