jag ser ett mönster...

Johan jobbar "fjortontimmars" idag igen, så nu passar jag på att skriva lite... Har inte haft ork eller lust senaste dagarna och helt plötsligt har det ju faktiskt gått en vecka sen senaste inlägget :) Känner mig hursomhelst rätt nöjd med veckan som gått. Inte fått så mycket gjort med hemsidan, men desto mer med annat som gärna hamnar lite bakom ibland. Typ ta hand om tapeterna, rensa lite å sånt. Har även varit ut och tittat på några färgsättningar som jag ska göra imorrn. Blir förmodligen alla trappuppgångar på hov/dalbo på mörners väg som ska målas om, samt ett äldreboende i ingelstad. Ska bli skoj :)

Helgen har också varit toppen än så länge.. I fredags gjorde vi nog inte många knop, åt lite god mat, tog en promme å knoppade väl runt 10. Igår va inget undantag. Tänkte kanske leka lite social med mikis, men hon skulle på fest och jag va it så sugen på det, så det slutade med att vi gick å köpte karra och kollade på tv.  Jag å johan då alltså.. Somnade i soffan runt tio tror jag, och sen vare gonatt ;) Idag däremot kanske det blir lite mer socialt. Ska träffa tjejerna på palladium och fika lite, och högst eventuellt blir det en smal sväng på stan också :) Tänkte som gå en sväng i bokskogen också lite senare. Nån som ska me förresten? I övrigt blir det nog lugnt. Handla och städa lite kanske också!

Hade gott ♥

Kommentarer
Postat av: sis

fan jag såg nu att din blogg firar ju 3år i juni :D Jag å bengan firar 3år imorrn :D Nu ska jag måla färdigt v-rummet! pus puss

2010-02-28 @ 12:44:11
Postat av: zandra

till och me den 18e maj fyller den år :) Grattis till er också då! Vad blire för färg? pus pus

2010-02-28 @ 15:03:49
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: sis

Ehh om du ville gå in och va me på blogcandyt så gå genom länken jag skrev och sen är det på deras blogg du hittar candyt. I vänstra hörnet så finns det en Blogglänk till dom. Dom har ju lottning på det där så eg har man väl inte så stor chans...men nångång kan det ju slå in :D Nu är v-rummet vitt igen, skönt. Denna gång ska jag bara få upp gardiner oxå!! :D Nu måste jag ut å skotta, det vräker ner snö, så lämna gympapjukkerna hemma å ta me skoterskor!!! puss puss

2010-03-02 @ 11:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0