allmänt trött just nu

Kommer inte riktigt igång idag känner jag. Johan jobbar och jag gör allt annat än att göra saker. Typ sitter vid datorn å spanar efter hus, längdskidor och tittar på tv-tablån. Och jag är inte nöjd med utbudet av någon av sakerna. Nån som har längdskidor att sälja förresten?? Dom ska helst vara ca 170-175 cm långa och gärna om det medföljer pjäxor i stl 37 :) Bara att säga till, så köper jag!

Dagen i övrigt har jag spenderat i soffan och ute en sväng. Sopat av bilen från en halvmeter snö och lämnat tillbaks en tröja. Var också på jakt efter en snöskyffel i modell mindre, men gick bet även där. Verkar som att alla ska ha en snöskyffel helt plötsligt, eftersom det inte finns några kvar! Känner riktigt hur positiv jag är just nu ;)

Men mest av allt såna här dagar längtar jag hem till familjen (+ johan då såklart). Och nu är det faktiskt inte såå länge kvar tills vi åker upp. Bokade biljetter för några veckor sen och åker den 22a mars. Ska bli så skönt!

Nu tror jag att jag ska ta mig en lång varm dusch, röja upp lite här samt ligga några minuter på spikmattan. Känner att jag behöver lite energi också, så maten får nog prioriteras först :)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0