on my wishlist...

I år tänker jag inte önska mig nåt mer i julklapp, för jag har precis fått den bästa ever!
Innan så fanns det väl egentligen bara en sak jag ville ha, och det var en ny systemkamera.. och nu har jag fått en, av min underbara karl :) Lite i förskott dock, men lika så bra det... måste ju kunna fota nu i december också!

Har hela tiden velat ha en Canon Eos 500d, men efter noggrannt övervägande, föll valet tillslut på en Nikon D3100. Är sååå glad :)



Nu är det helt plötsligt jätteroligt att fota Lilli :)
God Jul

Kommentarer
Postat av: sis

Guu va det är bra å ha dom där karlarna ibland :D Bengan köpte en till oss oxå :D Jo det blir sååå mycke finare bilder!! 100 kort går gode fort att knäppa av! Fina bilder! pus pus

2010-12-08 @ 09:51:59
Postat av: z

jaa visst är dom :) 100 bilder går grymt fort att knäppa av.. men jag måste bara lära mig den lite mer känner jag :) Hittat biljetter? pus pus

2010-12-08 @ 11:14:42
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mikis

Fan vilken present :), schyrre-johan!!

2010-12-08 @ 22:15:08
Postat av: karolina

gud vilka bra kort! får man fråga vad kameran kostar? :) En sån vill jag ha! Fin hon är lilli, ska bli mysigt att ses på lördag, vi ringer innan vi kommer, vet inte än vilken tid vi vaknar till liv, ska bli lite vindrickande imorn..hrm.. Puss

2010-12-09 @ 21:53:35
URL: http://g0ldfish.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vilken kille! Så himlans fina bilder :)

2010-12-14 @ 16:11:04
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0