julhelgen 2010

Då var julafton och juldagen avklarade. Har hittills varit en mysig och fin helg, och jag ser framemot mellandagarna och nyårshelgen eftersom det förmodligen blir väldigt slappt! Julafton började lugnt med paketöppning och en lång frukost här hemma och sedan åkte vi till johans föräldrar. Smarrigt julbord, Kalle, Geni, promenad, amning och mys kan väl sammanfatta dagen rätt bra :)

Igår var det "Garret reunion" (internt för grabbgänget i moheda) hos jocke & ellinor. Västerbottenspaj, interna skämt, öl, hög musik och en Lilli från sin bästa sida får sammanfatta juldagen :) Idag jobbar johan och jag och Lilli har mest myst här hemma. Tagit en promenad ner på stan och hittat lite reaprylar, bland annat en ny overall och pyjamas till tösen!

Julafton:

Lillis fina julklappar!

Johans julklapp: springa Göteborgsvarvet :)

farmor & farfar

farbror Patric

farbror Martin


Juldagen:

jag & simon

viktor & gustav

Lilli charmar Roger & Jocke :)


Lilli & klintan :)

bäbisprat med roggan!

Det var allt för idag. Nu ska jag fortsätta städa här innan lillstrumpan vaknar :) Kraam!

Kommentarer
Postat av: sis

Härligt! Men visst fasen är det skönt att julen är över...uhh 3 fullmatade dagar. Olle är sjuk nu så det är jätteskönt att bara få vara och se tv :D Blev han glad för sin julklapp nu Johan?? For ut och sprang på kvällen eller? :D pus pus

2010-12-27 @ 13:54:04
Postat av: z

jo det är helt ok, fast vi tog det ändå rätt lugnt tycker jag.. hann aldrig få dendär stressen som alla pratar om :) Tråkigt att han är sjuk, måste bli frisk tills ni ska komma bara! Johan blev jätteglad.. sprang inte på julafton, men uppladdning under våren lär det ju bli :) Pus pus

2010-12-28 @ 10:08:54
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0