present från länkarna!

Idag är det ingen vanlig dag, ty det är ju min födelsedag. G to the rattis som herr Andersson sa! Och jag har haft en fantastiskt inledning på dagen måste jag säga... Började med tårta, paket och pussar på morgonen av johan, sen en lång frukost följt av mys på stan. Jag fick även precis en blomleverans med en superfin liljebukett från Karro & Andreas som är hur vacker som helst. Fick också jättesöta solrosor av Elin & Emil igår i förskott, pengar och presentkort från johans familj, samt ett väldigt fint grattis-kort av syrran.. Men det bästa utav allt:

Cykeln är återfunnen!!!

På väg hem från stan cyklade vi förbi Länkarnas hang-out här bredvid oss, och fick syn på nåt som måste vara den. Gick upp och hämtade extranyckeln och cyklade tillbaks, och kände hur hjärtat slog volter när låset gled upp :) Gubbarna som stod utanför lokalen och rökte, ansåg också att det måste vara min! Helt otroligt va? Två veckor och en dag har den varit borta, och nu just idag är den tillbaks ♥ Tjugo minuter innan, gick vi runt på intersport och tittade efter en ny :) Och jag är sååå glaad!! Det enda vi måste fixa är att sänka sadeln igen, rikta upp korgen + byta lås. Sen är hon nog good to go igen!



Detta är lycka! Nu ska jag äta lite och sen hjälpa mikis med flyttstyling av gammal lägga :)
Ha det super min vänner ♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

skit,,,, satte just in en slant till ny hoj,men de får väl gå till nåt annat istället.( du finner säkert nåt).Grattis raring. ( kul me hojen!!)KRAMAR

2010-08-30 @ 18:00:44
Postat av: Jennie

Grattis på födelsedagen söta Zandra! Härligt att cykeln kom tillbaka tillslut och jag ser fram emot att se bilderna på den stylade läggan :) Kram!

2010-08-30 @ 21:03:17
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: zandra

pappa: jag kan nog hitta nåt annat, hehe :)



jennie: Jaa visst är det härligt.. nu kan jag ta mig fram igen :) Ska bli jätteskoj att se bilderna sen..får bara hoppas att mikis & chrillan gjorde vad dom skulle efter att jag åkt hem igår :)

2010-08-31 @ 08:54:32
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0