jag önskar mig...

EN NY CYKEL.

Nån tattarjävel snodde min cykel inatt, så nu måste jag ha en ny :(

Så alla som överhuvudtaget har funderat på om dom ska köpa nåt i present när jag fyller år (30 aug), så tackar jag ödmjukast för allmosor just nu...

Alla som vill får förresten gärna hålla ögonen öppna efter den, tills ny är inköpt. Det är en svart Solhaga Classic 3, med något sned korg i fram. Under den mycket breda sadeln sitter en ljusgrå plastpåse från Nordsjö Idé & Design. Man kan ju alltid hoppas att den kommer tillbaka, raight?




Kommentarer
Postat av: pappsen

jävla pack!! blir man förbannad,hoppas den kommer tillbaka, annars....../ kramar

2010-08-16 @ 07:31:50
Postat av: sis

Men va fan, kan man aldrig få ha nåt ifred!! Du har som otur me sånt där du.... Hoppas ni mår bra ändå! pus

2010-08-16 @ 08:46:17
Postat av: zandra

mm ja vet, det ruttna är dock att jag varit lite småförvirrad senaste tiden så jag glömde låsa fanskapet! Men då kan man väl för fan låta cykeln stå kvar ändå...tycker man!

2010-08-16 @ 11:11:54
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0