äntligen frid i sinnet

Vi kom hem i tisdags runt lunch, och sen dess har det varit fullt upp! Direkt när vi kom hem så var det bara att duscha och sen ner på banken för att fixa med allt sånt som behövdes till den nya bilen. Vi var ju ner till malmö och tittade på en innan vi åkte till pite, så den skulle vi hämta i torsdags! I onsdags blev johan tvungen att jobba några timmar och sen åkte vi till moheda för att tvätta gamla audin samt hämta katten. Och sen i torsdags hade vi MVC-tid kl 8, följt av en resa till malmö för att hämta hem den nya bilen! Fredag blev ändå relativt lugn, åt lunch hos johans mormor & morfar, lämnade nya vinterdäcken i moheda och sen åkte jag till mikis för lite kvalitetstid :) Hade inte träffats sen midsommar, så det var fasen på tiden nu! Igår tog jag det väldigt lugnt medans johan va på match i emmaboda, och sen gick vi på bio och såg Inception. Den var väl sådär..

Idag är planen att cykla ner på stan för en m.y.c.k.e.t välbehövlig pedikyr och fotmassage. Når knappt mina tår nu, samt att fotsulorna är sjukt ömma.. En sommar på jobbets betonggolv följt av mycket gående i piteå har satt sina spår. Ni som brukar pumps, vet hur ömma trampdynorna kan vara efter en lång kväll på krogen, eller hur? Detta är tio gånger värre, typ :)

Vidare under dagen ska jag nog inte göra så mycket. Kanske en liten promme eller plocka blåbär på sin höjd! Imorgon börjar havandeskapspenningen gälla, så i fortsättningen kanske jag orkar skriva lite mer än jag gjort hittils :)

Återkommer med bilder snarast mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0