påskhelgen so far...

Måste medge att påsken varit förbaskat skön i år. Har inte gjort många knop utan bara tagit det lugnt och skönt, slappat och ätit en väldans massa god mat :) Jobbade nåra timmar igår och sen på kvällen for vi till micke och grillade, drack öl (dock alkoholfri), kolla lite på fotboll (inte impad av Brian Jensens målvaktsspel) och hade det allmänt trevligt :) Långfredan var också lugn.. minns inte riktigt va vi gjorde. Hm, konstigt sånt där.. det enda jag kommer ihåg va iaf att vi gick på bio och såg Shutter Island. Mycket bra film och ännu bättre skådespeleri av leonardo!

Idag har vi också tagit det piano. Varit en sväng till moheda och ätit lunch med familjen, samt bytit däck (inte jag personligen..) och sen hämtade vi simon som kom med flyget från storstan. Införskaffade oss även ett par bingolotter på väg hem, så ikväll är planen att vinna en jävla massa pengar också :)
Anyone is free to join förresten


Imorrn ska vi fira jennie på hennes stora dag, och innan eller efter det hade jag nog tänkt baka lite. Fick nämligen ett nytt recept till samlingen på en supersmarrig apelsinkaka av min rara kollega katarina, som jag bara måste testa! Känns faktiskt väldigt skönt att min energi börjar komma tillbaka nu.. I ungefär en månad var jag halvt komatös och knappt kontaktbar, när klockan hade passerat 21. Och timmarna dit var jag bara aningen piggare.. kan bara föreställa mig vilket roligt sällskap man varit för sin sambo, hähä! Men nu är jag iaf piggare samt inte lika illamående på eftermiddagarna/kvällarna så det är ju kalas :)

Nu ska jag nog göra nåt av all min energi tror jag.. eller så kan man ju gå lös på glarren i frysen istället ;)
Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: eyovine

Hallojsan =) Länge sedan jag kikade in hos dig nu.. har läst här en stund nu och blir sååååååå glad när jag hör att det väntas tillökning =) =) =). Hoppas allt är bra med dig och bäz.

Önskar er en fortsatt soft och sköööön påskhelg.



Kramiz Maja

2010-04-04 @ 21:31:10
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: z

ja visst äre skoj, kände att det började va dags nu, hehe :) Vi mår faktiskt jättebra, men det är skönt att tröttheten avtagit nu som sagt :) Ni mår också bra??



kram kram

2010-04-05 @ 09:36:23
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0