kammade noll ja...

Här kommer några bilder från Jennie som vi firade igår. Det var en sjujäkla brunch med massor av delikata anrättningar. Mest tyckte jag nog om dom amerikanska pannkakorna.. galet goda alltså :) Marrängtårtan som avslutning va inte heller så äcklig, måste jag säga! Tack tack vännen för den fina maten :)



Vårt söndagsnöje byttes förresten mot ren och skär missnöje, när vi mot bingolottos slut insåg att vi faktiskt inte skulle vinna ett skit. Inga guldtackor, ingen bil, ingen mat. Ingenting. Inte ens en usel hundring vann vi. Trodde av nån anledning att vi faktiskt skulle vinna. Kände som det på mig bara.. men tyvärr, så blev det inte. Nåväl, man spelar ju som för skojs skull också.. eeh, eller? ;)

Imorrn blire malmö och färgsättningskurs. Denna gång ska vi gå igenom utomhuskulörer och hur man färgsätter fasader. Skoj ska det bli :)

Nu ska jag mysa lite med katten och sen pipa iväg till mikis för lite desperate ♥. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mika

Mysigt att ses igår :)



Puss!

2010-04-07 @ 09:34:50
Postat av: Jennie

Tack själv för den fina väskan :) Kram!

2010-04-07 @ 13:47:34
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: pappsen

de e lika kasst me de jävla postkod lotteriet ja e me i,abbonerat 1 år nu,inte ett skit,de suger.kraam

2010-04-07 @ 19:38:17
Postat av: z

mikis: himla mysigt! Vad ville veterinären förresten?



jennie: varsågod :)



paps: nä ja vet, men jag såg på lördagsdragningen av PK-lotteriet och då vare alla på postkod 94134 i pite som vann lite stålar.. synd där då ;)



kram kram

2010-04-07 @ 20:44:30
URL: http://coolazandra.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jobbigt att må illa och så men det går väl över det med=) Måste vara mysigt men en liten i magen! Har ni känt sparkar och så än eller det kanske är för tidigt?



Allt är bra med mig tack! Har skickat in c-uppsatsen idag så nu är allt underbart!=) Ha en bra helg! Kramar!

2010-04-09 @ 21:55:01
URL: http://miickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0