det vankas födelsedagskalas...

Skönt med helg igen. Jag har sovit som en gris inatt, så egentligen borde ja va utvilad.. men av nån anledning så är jag fortfarande lika trött. Kanske börjar få järnbrist ändå..?

Nu hade jag iaf tänkt göra mig iordning och pipa ner på stan. Måste köpa presenten till kära elin som ska ha kalas ikväll.. Tänkte även se om ja kan hitta nåt till mig själv också :) Va ju i malmö i onsdags och såg en massa fina kläder och skor, men hade väl inte riktigt tid till shopping. Efter kursen hade vi 1,5 timme till tåget skulle gå, så det blev mest lite stros i några butiker samt mat. Men jag måste säga att jag faktiskt gillade malmö skitmycket. Riktigt mysig stad med massor av roliga butiker och gator :) Blir nog nån tur dit igen!

Kram kram♥

Kommentarer
Postat av: pappsen

malmö e fint, bakis idag bowling igår me forsman,rosita,gunilla,hennes son+fjälla,ojojoj....

2010-04-11 @ 14:56:18
Postat av: lilltjockisen

ojdå, de va ju inge bra.. men kul me bowling då :)

2010-04-12 @ 19:07:44
URL: http://coolazandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0